شخصیت کارتونی سگ های نگهبان (Guard dogs)

بابک همتی سه شنبه 7 تیر 1401 - 21:05
شخصیت کارتونی سگ های نگهبان (Guard dogs)
انیمیشن PAW Patrol درباره داستان قهرمانی شش سگ ناجی است که با رهبری رایدر جوان ماموریت‌های عجیبی انجام می‌دهند. «چیس»، «مارشال»، «راکی»، «روبل»، «زوما» و «اسکای» نام این سگ‌های دلیر است. نکته جالب درباره شخصیت‌پردازی سگ‌ها این است

موضوع داستان کارتون سگ های نگهبان

در این بخش به داستان هیجان‌انگیز این انیمیشن سریالی می‌پردازیم، بد نیست بدانید اسم اصلی این کارتون پاپاترول (paw patrol) است و به اسم گشت پنجه‌ای یا هاپوهای زرنگ هم شهرت دارد. سریال سگهای نگهبان در مورد یک پسر نوجوان به اسم رایدر است که تیمی از سگ‌های امداد و نجات یا گشت پنجه‌ای را در عملیات نجات رهبری می‌کند. چیزی که شخصیت‌های این کارتون را از نظر بیننده خاص کرده، قهرمان بودن هریک از شخصیت‌های کارتون سگ های نگهبان است.

انیمیشن PAW Patrol درباره داستان قهرمانی شش سگ ناجی است که با رهبری رایدر جوان ماموریت‌های عجیبی انجام می‌دهند. «چیس»، «مارشال»، «راکی»، «روبل»، «زوما» و «اسکای» نام این سگ‌های دلیر است. نکته جالب درباره شخصیت‌پردازی سگ‌ها این است که حین انجام ماموریت‌ هرکدام از آن‌ها وظیفه خاص خود را دارند و این نقش‌آفرینی به بهترین شکل نشان داده شده است.

در هر قسمت این سگ‌ها به ماموریت‌های مختلف می‌روند و با قدرت و ذکاوتی که دارند، جان مردم شهر را نجات می‌دهند. هریک از این سگ‌های قهرمان، مهارت و توانایی خاصی از جمله افسر پلیس، آتش‌نشان، خلبان، نجار و… دارند. در ادامه با این شخصیت‌های دوست‌داشتنی آشنا می‌شوید.

داستان کارتون سگ های نگهبان بسیار آموزنده است، چراکه کودک به لطف این کارتون با همکاری، مدیریت، توانایی حل مسائل و شغل‌های ارزشمند که پیش‌تر به آن‌ها اشاره کردیم، آشنا می‌شود. نکته‌ جالب‌توجه درباره این انیمیشن، این است که همه‌ سگ‌ها کوله‌پشتی (pup packs) دارند. در این کوله‌ها ابزارهای موردنیاز هریک از سگ‌ها قرار دارد که هنگام انجام عملیات مختلف از آن‌ها استفاده می‌کنند.

بازخوردها
    ارسال نظر
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد